Onze schermzaal bevindt zich aan de Norenberg 21 in Veldhoven

Let op: 2 verschillende training locaties

Op de maandag trainen we in Veldhoven op de Norenberg 21.

• Jeugd van 7 t/m 14 jaar:          18:30 - 20:00
  • Vanaf 15 jaar & volwassenen: 20:00 - 21:30

Op de donderdag trainen we in Eindhoven op de Oirschotsedijk 14b. Voor route zie www.psvschermen.nl/tijden-locatie/

• Jeugd 7 t/m 11 jaar:               18:30 - 20:00
  • Jeugd 12 t/m 14 jaar:             19:00 - 20:30
  • Vanaf 15 jaar & volwassenen: 20:00 - 21:30

E-mail adressen:

Wedstrijdsecretaris Henri Faber Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor wedstrijduitnodigingen

Vertrouwenspersoon

Voor alle problemen die je niet rechtstreeks wil of kan bespreken, zoals pesten en seksuele intimidatie: Janneke Chen-den Burger ; e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Postadres:

klik hier voor de Facebook pagina

Benieuwd naar de schermsport?

Om je kennis te laten maken met het schermen en onze vereniging, geven we meerdere keren per jaar proeflessen.
Je kunt deelnemen vanaf de leeftijd van 7 jaar. Voor €15,- krijg je drie trainingen, inclusief het gebruik van de schermuitrusting.

Je kunt je opgeven voor één van de twee leeftijdsgroepen voor de proeflessen op donderdag in Eindhoven:

• Leeftijd 7 tot en met 12: donderdagen van 19.00 tot 20.00 uur
  • Ouder dan 12: donderdagen van 20.00 tot 21.00 uur

Aanmelden kan via een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. De groepen starten als er zich genoeg deelnemers hebben aangemeld.  Je ontvangt van ons dan een e-mail.

Op maandag kun je voorlopig gewoon drie lessen meedoen tijdens de gewone training. Natuurlijk krijg je extra aandacht! Aanmelden hiervoor kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We wensen je veel schermplezier toe.

De contributie is per maand verschuldigd en bedraagt per maand:
jeugd 7 t/m 14 jaar                          € 18,00
jeugd vanaf 15 jaar en volwassenen    € 20,00

Naast de contributie voor En Garde is er ook contributie voor het lidmaatschap van de schermbond (KNAS) verschuldigd. Deze contributie bedraagt voor 2020 per jaar:
jeugd          7 t/m 20 jaar    € 29,75
senioren      vanaf 21 jaar    € 59,50

De contributie wordt geïnd via een automatische machtiging.